Kampaň pojišťovny AXA má nápad, pointu a především smysl!

Od září jste jistě i vy setkali na ulici, v dopravním prostředku nebo na benzínové pumpě s vizuály kampaně pojišťovny AXA. Slogany jako „Denně vytáhnu krabku“ , „Po obědě si dávám dvacet“ nebo „Každý pátek máme pánskou jízdu“ upoutají pozornost i dostatečně „otupělého“ člověka, který je vůči „reklamnímu smogu“ dá se říct imunní. Asi jste již pochopili, že se v kampani skutečně nehovoří o krabičce cigaret, dvacetiminutový šlofík po obědě ani páteční jízdu v baru.

Kreativní myšlenka kampaně staví na kontrastu  výrazného nadpisu, který na první dojem budí nezodpovědné chování a vizuálu, který poukazuje na pravý opak. Spojení dvou rovin vytváří dokonalý příběh a přináší „aha moment“ s pointou, která nejen baví, ale i vtipně upozorňuje na důležitost prevence a péče o naše zdraví.

Chcete-li se o kampaně dozvědět více, zde je tisková zpráva pojišťovny AXA, kde je vše vysvětleno. Nás tato kampaň baví od samého začátku, tleskáme jí a fandíme dalším podobným!

 

 

Komentáře