Novým gold členem České komory fitness je marketingová agentura ATMT

S radostí představujeme nového gold člena České komory fitness – marketingovou agenturu ATMT, která patří mezi vedoucí hráče v oblasti omnichannel marketingu a marketingové automatizace.

O agentuře ATMT

ATMT je moderní marketingová agentura se silným zaměřením na automatizaci, e-mail marketing a propojení kanálů – tedy omnichannel. V jejím portfoliu najdeme služby jako marketingová automatizace, výkonnostní marketing, e-mail marketing, integrace systémů či správa sociálních sítí.  

Z jejích stránek dále vyplývá, že tým tvoří více než 15 specialistů, kteří dosahují více než 80 let zkušeností v marketingu a přes 10 000 hodin v nástroji ActiveCampaign. Další zajímavostí je, že ATMT už uspěla v prestižních soutěžích jako IEA – Internet Effectiveness Awards nebo WebTop100. 

Proč právě ATMT a fitness sektor

  • Fitness centra, osobní trenéři či skupinové lekce mohou těžit z personalizované komunikace a automatizace – ATMT v tomto bodě exceluje.
  • Jejich silné vertikály zahrnují fitness, gastro, automotive a e-commerce – což znamená, že mají zkušenosti s odvětvími, ve kterých je zákaznický cyklus i opakovaná komunikace klíčová.
  • Díky omnichannel přístupu dokáží agentury zajistit, že zpráva osloví klienta ve správném čase na správném kanálu, což je ideální pro segment, kde se buduje komunita, loajalita a opakované nákupy případně služby.

„Věříme, že marketing je o propojení správných produktů a služeb s lidem, kteří z nich budou benefitovat. Myslíme si, že z pohybu může benefitovat každý – a společnost, která se více hýbe, je zdravější společnost. Vidíme spolupráci s Českou komorou fitness jako příležitost k tomu, abychom docílili změny, která má smysl a skutečný dopad na společnost.“Štěpán Váňa, CEO ATMT

ATMT není ve fitness nováčkem!

“Společnost ATMT jsme poznali díky skvělé case study z FormFactory, se kterou agentura získala ocenění za marketingovou efektivitu. Na základě této zkušenosti jsme dostali doporučení oslovit Štěpána Váňu a jeho tým – protože i my sami jsme hledali cesty, jak lépe komunikovat s členy a získávat nové.” Uvádí ke spolupráci Klára Benešová, ředitelka kanceláře ČKF.

Spolupráce pokračovala i při kampani Aktivní ZÁŘÍ 2025, kterou ATMT nejen pro fitness sektor připravila – a její výsledky budou brzy prezentovat na setkání zakladatelů Nadačního fondu Aktivní ČESKO.

Na spolupráci se těšíme i do budoucna, protože ATMT je velmi zkušený partner, který rozumí nejen marketingu, ale i specifikům fitness trhu. Věříme, že právě takovéto propojení může být inspirací i pro naše členy – fitness centra, která hledají nové cesty, jak růst a získávat více klientů. Dobře nastavený marketing totiž může být pro fitness centrum tím, co rozhodne o jeho úspěchu.” Doplňuje Jana Havrdová, prezidentka České komory fitness

Vítejte mezi členy České komory fitness, ATMT!

Komentáře