
V rámci #BEACTIVEDAY se letos otevřelo 135 fitness center a sportovišť, která nabídla veřejnosti lekce, tréninky a workshopy zdarma. Do pohybu se aktivně zapojilo více než 15 000 lidí, z nichž mnozí do fitness centra zavítali poprvé. Právě to je hlavní myšlenka této iniciativy – otevřít dveře všem, kdo chtějí udělat první krok ke zdravějšímu životu.

Kampaň Aktivní září, pořádaná Nadačním fondem Aktivní Česko, se během tří let proměnila z menší iniciativy v celonárodní platformu. Letos se všem zapojeným organizacím podařilo rozhýbat téměř 300 000 lidí!
Tyto výsledky dokazují, že myšlenka pohybu jako prevence a radosti z každodenní aktivity nabírá na síle a stává se součástí života stále více lidí.



Aktivní září 2025 zaznamenalo více než 2,6 milionu zhlédnutí napříč médii, stovky reportáží a videí a tisíce sdílení na sociálních sítích. Videokampaň „Kdo je aktivní, ten září!“ oslovila lidi všech generací a připomněla, že pohyb není jen o výkonu, ale především o radosti, zdraví a sdílení společných zážitků.



Každý rok ukazuje, že Aktivní září i #BEACTIVEDAY mají smysl – pomáhají měnit návyky, propojují komunity a dávají pohybu společenský význam.