Partner #BEACTIVEDAY eFitness radí, jak zvolit systém pro správu fitness klubů

Bez ohledu na to, zda v oboru fitness teprve začínáte, nebo se s vedením klubu seznamujete již delší dobu, může se vám v hlavě rodit spousta otázek. Partner projektu #BEACTIVEDAY a současně GOLD člen České komory fitness, společnost eFitness, pro Vás připravil pár tipů, na co se zaměřit při výběru systému řízení tělocvičny nebo klubu.

Provozovatelé fitness center se při výběru systému často řídí pouze cenou nebo množstvím funkcí. To však může být zavádějící. Je třeba se podívat na všechny výhody a optimalizaci práce, které vám mohou poskytnout pokročilé nástroje. Nevíte, který systém pro správu fitness klubů je pro vás ten správný? eFitness Vám nabízí 7 doporučení, která Vám pomohou s výběrem nového systému pro Váš klub!

1. Cloudový systém nebo instalace? 

Můžete si vybrat mezi online řešením a stále dostupnými počítačovými programy. Tím, že se rozhodnete pro druhou možnost, zaplatíte licenční poplatek a všechna data jsou po instalaci programu uložena na disku vašeho počítače. Problematické mohou být tak aktualizace a přidávání nových funkcí. 

Pokud vám však záleží na flexibilnějším a modernějším řešení, zvažte volbu systému SaaS (Software as a Service), jako je eFitness. Největší výhodou je, že budete mít přístup k systémovým údajům z libovolného místa a zařízení, bez ohledu na to, zda se jedná o počítač na recepci, notebook, telefon nebo tablet, a co je nejdůležitější – vše je bez instalace. Jediné, co potřebujete, je přístup k internetu, abyste se mohli přihlásit k účtu svého klubu. Online řešení zajišťuje automatickou synchronizaci dat mimo jiné s registrační tiskárnou, harmonogramem, mobilní aplikací a také kontrolou přístupu v klubu. Kromě toho probíhají aktualizace v systému eFitness automaticky a bez dalších poplatků.

2. Bezpečnost a oprávnění 

Víte, jak bezpečná jsou data členů vašeho klubu? V systému eFitness byla infrastruktura vytvořena s ohledem na spolehlivost, a proto nabízíme SLA na úrovni 99 %, což je úroveň srovnatelná s bankami.  To vše proto, abyste měli jistotu, že jsou vaše data v bezpečí. Systém eFitness lze použít na libovolném počtu pracovních stanic, což nemá vliv na cenu předplatného. Důležité je, že každý zaměstnanec může mít roli nastavenou tak, aby viděl pouze nezbytnou část své práce a tím byl chráněn přístup k vašim provozním datům.

3. Předplatné a fakturace 

Řešení SaaS nejčastěji fungují v modelu plateb předplatného. Je důležité, abyste věděli, co je v tomto předplatném zahrnuto, a které služby jsou placeny navíc. Podívejte se, co vlastně měsíční předplatné vybraných systémů zahrnuje.

Bohužel můžete zjistit, že i přes původně nízkou cenu jsou klíčové moduly, jako např. CRM, sklad, webové funkce, moduly pro automatizaci a další, zpoplatněny. Ovšem v systému eFitness máte vždy přístup ke kompletní sadě modulů. Je to tak, protože každý klub, bez ohledu na jeho velikost a počet obsluhovaných členů, by měl mít přístup k úplným zprávám, CRM modulu a marketingovým nástrojům – váš efektivní provoz a rozvoj jsou nejdůležitější.

4. Přizpůsobení potřebám 

eFitness je již dostupný ve více než 10 zemích a jeho klíčovou hodnotou je přizpůsobení se trhu. K dispozici je velký výběr jazykových verzí systému, včetně české verze, což ještě více podpoří váš tým v každodenní práci. Kromě toho je eFitness plně integrován s registračními tiskárnami a EET (EET – elektronická evidence tržeb) stejně jako s mnoha modely jednorázových a opakovaných plateb běžně používanými v Evropě, jako je např. PayU. 

5. Automatizace a integrace

Automatizace procesů v klubu přináší obrovskou úsporu času, je pohodlná a usnadňuje každodenní práci. V systému eFitness se můžete spolehnout na automatizaci na nejvyšší úrovni. 

Zaprvé, systém eFitness nabízí automatická oznámení a připomenutí, která se týkají se například plateb a push zpráv v mobilní aplikaci eFitness App, nebo plně automatizovanou komunikaci, která se týká procesu rezervace tréninků. 

Zadruhé, díky integraci systému s více zařízeními pro kontrolu přístupu, jako jsou turnikety, čtečky karet a biometrické čtečky, je možné provozovat automatizované a bezobslužné kluby 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Podívejte se, jaký pozitivní dopad bude mít automatizace zákaznického servisu na úsporu času na recepci klubu. 

6. Podpora

Je důležité, aby podpora poskytovaná dodavatelem systému neskončila v okamžiku, kdy se vám software dostane do rukou. Jak dlouho trvá implementace nového systému? Pro každého z dodavatelů vypadá proces implementace jinak. Z toho důvodu je důležité znát předpokládanou dobu spuštění klubu v systému ještě před podpisem smlouvy. V eFitness zahrnuje proces implementace školení, které se týká funkcí systému. Uživatelé získají nástroj spolu s praktickými znalostmi o tom, jak jej používat. Je to velmi důležité, abyste mohli pracovat efektivně.

7. Databáze znalostí 

Dalším důležitým prvkem je efektivní systém řešení problémů při každodenní práci. Zákazníci eFitness mají přístup k systému hlášení Helpdesk a Live Chat, na které mohou zasílat dotazy týkající se průběžných činností. 

O novinkách v systému eFitness se pravidelně dozvíte z oznámení systému a také v Databázi znalostí. To je místo, kde najdete odpovědi na všechny otázky, jež se týkají modulů systému. Platforma se neustále rozrůstá o nové návody a video tutoriály.

Nejdůležitější je vaše pohodlí, chápané v mnoha ohledech – včetně jistoty, že vše probíhá podle plánu. Než se rozhodnete, kontaktujte nás. Podívejte se, co eFitness obsahuje, a posuňte správu svého klubu na vyšší úroveň. 

Máte-li jakékoli dotazy k systému eFitness, neváhejte kontaktovat www.efitness.com

Komentáře