
Clever Fit v současnosti provozuje 493 klubů a má přibližně milion členů v šesti evropských zemích – Německu, Rakousku, Švýcarsku, Slovinsku, Rumunsku a Chorvatsku a v České republice.
Z celkového počtu je 454 klubů ve franšíze a 39 ve vlastnictví společnosti. V roce 2024 Clever Fit dosáhl provozního zisku (EBITDA) 14,5 milionu eur. Akvizicí se rozšiřuje působnost Basic-Fit ze šesti na dvanáct evropských zemí a celkový počet klubů přesahuje 2 150.
Spojením know-how a podnikatelského DNA obou značek plánuje Basic-Fit urychlit expanzi franšízové sítě a zavést vlastní franšízový model pod značkou Basic-Fit.
Nový koncept bude testován na klíčových trzích – ve Francii, Německu a Španělsku.
Generální ředitel Rene Moos označil tento krok za přelomový:
„Basic-Fit a Clever Fit k sobě strategicky skvěle pasují – oba mají škálovatelný koncept a podnikatelské myšlení. Clever Fit prokázal silný růst s hodnotově orientovaným modelem podobným tomu našemu a dnes má kolem milionu členů. Těšíme se, že posílíme naši pozici největší fitness franšízy v Evropě a zpřístupníme fitness ještě většímu počtu lidí.“



Spojení Basic-Fit a Clever Fit může výrazně ovlivnit celý evropský fitness sektor – přináší nové standardy v dostupnosti, cenové politice i službách, které mohou mít dopad i na český trh.
Z pohledu fitness profesionálů a majitelů center se jedná o silný signál, že franšízové modely nabírají na významu a že evropský fitness trh směřuje k dalšímu konsolidovanému růstu.