#BEACTIVE DAY | 23. - 30. 9. 2024

Přes 178 sportovišť se zapojilo do #BEACTIVEDAY!

23. - 30. 9. 2024

O projektu

Evropská kampaň #BEACTIVE DAY byla inspirována projektem
"Národní dny fitness", jeho evropským organizátorem je EuropeActive a tradičně probíhá v průběhu Evropského týdne sportu.

Cílem je zejména propagace zdravého životního stylu, upozornění na důležitost pravidelného pohybu a jeho pozitivní dopady na naše duševní i fyzické zdraví. Je to také příležitost představit široké veřejnosti služby Vašeho sportoviště a získat nové členy!

Jak proběhl #BEACTIVEDAY 2024?

Letošní kampaň #BEACTIVEDAY byla opět součástí Evropského týdne sportu, který má za cíl podpořit fyzickou aktivitu a zdravý životní styl. Kampaň se i tento rok propojila s celonárodní kampaní Aktivní ŽÁŘÍ, kterou pořádá v České republice nadační fond Aktivní ČESKO, což umožnilo oslovit ještě širší spektrum veřejnosti a motivovat ji k pohybu.

13 000 nových zájemců o aktivní životní styl!

Do projektu se zapojilo 178 sportovišť po celé České republice – od fitness center a sportovních klubů až po jógová studia a wellness centra. Tato sportoviště otevřela své dveře zdarma a nabídla návštěvníkům pestrou škálu aktivit během týdne od 23. do 30. září.

178 fitness center

39 000 účastníků

406 akcí

Příručky pro fitness centra

Jedním z výstupů minulých ročníků kampaně jsou také příručky pro fitness centra, které se věnují tématům, jak začlenit programy pro ženy do vašeho rozvrhu a také, jak si třeba poradit s vícegeneračními přístupy. Letošním tématem je téma udržitelnosti a inkluze.

Takový byl ročník 2024

Rozhýbejte se s #BEACTIVEDAY!
Speciální nabídky po celé ČR v rámci Aktivního září

Registrujte své sportoviště!

Proč byste se měli zapojit?

  • Zvýšení viditelnosti a povědomí o vašem fitness centru / službě
    Účastí v této kampani můžete zvýšit viditelnost vašeho fitness centra v komunitě a mezi potenciálními klienty. Propagace akce na sociálních sítích, webových stránkách a prostřednictvím místních médií přitahuje nové návštěvníky a zvyšuje povědomí o vašem centru.
  • Oslovení nových zájemců
    Dny otevřených dveří a možnost vyzkoušet si trénink zdarma jsou skvělým způsobem, jak přilákat nové klienty. Lidé mají možnost osobně zažít, co vaše fitness centrum nabízí, což může vést k získání nových členů.
  • Podpora zdravého životního stylu
    Účastí na kampani #BEACTIVEDAY přispějete k podpoře zdravého životního stylu ve vaší komunitě. To nejenže pomáhá budovat pozitivní image vašeho centra, ale také ukazuje vaše závazky ke zlepšení fyzické kondice a celkové pohody lidí ve vaší komunitě.
  • Networking a spolupráce
    Zapojení se do této kampaně vám může umožnit navázat kontakt s dalšími provozovateli fitness center, osobními trenéry a organizacemi v oblasti fitness a zdraví. Tyto kontakty mohou vést k budoucím partnerstvím, spolupráci na akcích a výměně osvědčených postupů.
  • Podpora z evropské kampaně
    Jako součást evropské iniciativy získává vaše fitness centrum příležitost být součástí něčeho většího. Společnou kampaní můžeme změnit vnímání pohybu/fitness ve společnosti. To může posílit vaši reputaci a zvýšit důvěru ve služby, které nabízíte.

Promo video