Porota, která vybírala z celkem šestnácti přihlášených projektů, hodnotila především společenský dopad a originalitu projektů. Vítězové si rozdělili odměny v celkové výši 100 000 Kč a každý získal 10 000 Kč na sportovní vybavení značky PUMA.
Nejvíce zaujala porotu Barbora Matějčková se svým projektem „Psycholog ve sportovní organizaci“. Barbora, absolventka oboru Psychologie a sportovní psycholožka v Dukle Praha, ve svém projektu zdůraznila klíčovou roli psychologické pomoci ve sportu a upozornila na nedostatečné vzdělávání v oblasti sportovní psychologie, které často čerpá ze zahraničních zdrojů. Jejím hlavním cílem je začlenit sportovní psychology do každé sportovní organizace. Aktivně oslovuje sportovní organizace a navazuje spolupráce. Za svůj projekt získala hlavní cenu ve výši 50 000 Kč, kterou hodlá investovat do svého dalšího rozvoje a část peněz věnuje Asociaci psychologů sportu.
Druhé místo obsadila Barbora Vosátková s projektem „Kurz Biohackingu“ a získala odměnu 30 000 Kč. Třetí místo získal Jan Štejnar s projektem „Cesta za snem“, za který obdržel 20 000 Kč.
Ceny vítězům předali zástupci Univerzity Karlovy v krásných prostorách Fleksi Beta na pražské Brumlovce. Rektorka Milena Králíčková a děkan FTVS UK Miroslav Petr spolu s manažerkou Balance Clubu Brumlovka Petrou Tyrpeklovou a marketingovou koordinátorkou Evou Kotěrovou ocenili úsilí a kreativitu všech finalistů.
Partnery projektu jsou KPMG, Decathlon, IOCB TECH, MATTONI, PUMA a EURO (mediální partner).