Takové bylo AKTIVNÍ ZÁŘÍ a dny otevřených dveří #BEACTIVEDAY 2023 

Máme za sebou první ročník celorepublikové kampaně AKTIVNÍ ZÁŘÍ. Jeho organizátorem byli zakladatelé a odborní partneři Nadačního fondu Aktivní ČESKO, kteří v průběhu září připravili seriál nejrůznějších akcí s jediným cílem: přivést co nejvíce lidí k fyzické aktivitě, která zlepšuje kondici, zdraví i náladu! Významnou součástí byl i český fitness sektor prostřednictvím evropského projektu #BEACTIVEDAY, který v České republice koordinuje Česká komora fitness.

Aktivní září jsme společně odstartovali na té nejvyšší úrovni – přímo v Poslanecké sněmovně, kam jsme díky fitness centru CleverFit navezli posilovací fitness stroje Technogym. Už 9. ročník Evropského týdne sportu jsme zahájili akcí Rozjedeme to na Žofíně, kde jsme současně oslavili 75 let od založení Světové zdravotnické organizace.

A mysleli jsme i na všechny, kteří mají sedavé zaměstnání

Během Evropského týdne sportu jsme vyzvali prostřednictvím Hospodářské komory České republiky všechny zaměstnavatele, firmy ale i jednotlivce aby se zapojili do výzvy s Andreou Sestini Hlaváčkovou. V sérii tří minivideí jsme ukázali, jak jednoduché je cvičit v kanceláři a že to zvládne úplně každý! Videa na Instagramu a YouTube vidělo téměř 70 000 lidí.

Český fitness sektor přispěl do celonárodní kampaně AKTIVNÍ ZÁŘÍ svými dny otevřených dveří #BEACTIVEDAY

Letos poprvé se konaly dny otevřených dveří #BEACTIVEDAY po celou dobu Evropského týdne sportu. A návštěvnost byla vyšší než v minulém roce! Česká komora fitness chce poděkovat všem zapojeným fitness centrům, sportovištím, osobním trenérům a partnerům akce za podporu! Ačkoliv se počet sportovišť v porovnání s minulým rokem snížil, nedá se říci, že by návštěvnost byla nižší. Do akce se zapojilo přesně 150 fitness center. Mimo typická fitness centra se zapojila i další sportoviště – lezecké stěny, bowlingová centra, bojové sporty ale také wellness centra sauny a bazény! I to je důkazem, že fitness není jen činka a cvičení v posilovně. Fitness je zkrátka služba nejvyšší kvality pro každého, kdo si uvědomuje význam pravidelného pohybu v každodenním životě. 

#BEACTIVEDAY v číslech!

Fitness centra a další sportoviště uspořádaly během dnů otevřených dveří 515 akcí, které navštívilo přes 33 000 účastníků, z nichž 1/3 tvořili úplně noví zájemci o zdravý životní styl. Září je tedy nový „leden“ a většina sportovišť si kampaň velmi pochvaluje! Ze získaných dat se ukázalo, že cvičíme opravdu v každém věku, v rámci kampaně do fitness center dorazilo téměř stejné množství teenagerů, jako seniorů. Nejvíce zastoupenou věkovou kategorií byla kategorie mladých dospělých (25 až 39 let), nejmenší zastoupení provozovatelé zaznamenali v kategorii 40-54 let

Mediální kampaň oslovila více než 7 milionů lidí!

Na základě výstupů naší PR agentury Amaze.media oslovila kampaň (on-line, tisková média, TV a rádio) v hodnotě 1 022 000 Kč více než 7 milionů lidí! Účty České komory fitness a Aktivního Česka na sociálních sítích (Facebook a Instagram) zasáhly dalších 128 000 lidí. Velmi důležitým partnerem pro letošní kampaň byl Český Olympijský výbor, který stojí za billboardovou kampaní a televizními spoty v televizi.

Mimo jiné jsme díky Nadačnímu fondu Aktivní Česko mohli oslovit i školy, a to prostřednictvím interaktivních tabulí ÁMOS. Reklama na kampaň AKTIVNÍ ZÁŘÍ tak běžela po celé republice ve 350 školách se zásahem na 390 000 žáků a 15 000 učitelů. Někteří dokonce uspořádali #BEACTIVEDAY i u nich ve škole v rámci výuky. 

Už teď se těšíme na další ročník, který proběhne v rámci Evropského týdne sportu od 23.9.2024! O možnostech zapojení vás budeme informovat!

Komentáře